hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Wednesday, December 14, 2011

meet old friends

gembira rasa nya dapat berjumpa dengan kawan2 lama..
setelah sekian lama ...akhirnya dapat jugak aku berjumpa dengan kawan2 lama skolah rendah..
first skali aku pergi rumah luqman...die budak SMKA Kerian..
lepas tuh aku bercadang nak pergi rumah Hidayah Khiruddin...
so ..kami pon lalu depan rumah die...
 'nak bagi salam ke xnak huh??'segan la plak..
aku ingat nak bagi salam..pastu luqman cakap..'satgi bapak die kluar mampos'..
haha..tros x jadi...luqman cakap dulu bapak dayah datang rumah die sebab die dok kacau dayah..haha
cerita lama...maklumlah bdk2 skolah rendah lagi waktu tuh..
then..kami pergi rumah shahril...cadang nak la ajak die p main bola..
pastu bila di ajak die kata xnak plak..hhmm....penat je kami datang...
so..kami berbual la pasal PMR..mcm2 lagi lah..banyak sangat cerita..lame dah x berjumpa la katakan..
then..aku dan luqman tros ke rumah azib..
pastu kami pergi rumah hakim..
hakim tanya kat kami..'banyak nie sahaja ka??pergi la panggil yang lain.'
aku dan azib pergilah panggil..
oon the way nak pergi panggil...btul2 depan simpang..hakim buat gila..
nak mati ka die..bley pulak berhenti tengah jalan..dah la ade kereta naib bek le kereta tuh berhenti...
aku punya la nak tergelak...ish2..klu kene langgar tadi macam mana...hhmm..
aku n azib meneruskan perjalanan pergi panggil yg lain..
panggil punya panggil...hanya afnan dan naufal je yang ada..
ok la tuh..janji dapat main..
mula2 kami main sesama kami ja...tetiba geng india ajak lawan..
hmm...diorang ramai..kami 7 orang je..
xpalah..main2 je pun..so beraksi lah kami semua sampai kul 6.30..
aku pon balik ke rumah dan sampai dengan selamat..

antara kawan2 yang aku jumpa tadi:
- luqman- SMKA Kerian
-zulhakim- SERATAS
-afnan-MRSM Grik
-azib- MRSM Grik
-naufal- IZUDIN
-shahril-SMK Taman Tasik

kawan yang plan nak jumpa tapi x jumpa:
-hidayah-MRSM PDRM
-Kharunisa-SMK Taman Tasik


No comments:

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-