hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Sunday, December 4, 2011

kisah di Kuala Lumpur

hai semua...assalamualaikum....
aku baru balik je dari KL...
aku nak berkongsi serba sedikit pengalaman aku di sana...

khamis 1.12.2011

aku bertolak pada pukul 9.00 malam....
aku sampai kat KL pada pukul 1.00 pagi ...
perjalanan yang jauh dan mengantuk....
maklumlah bertolak waktu malam...tapi aku x tido pon....
aku kene teman ayah aku drive...
aku dan family aku tido kat umah mak cik aku...kat area mindef...(kwsn angkatan tentera)

jumaat 2.12.2011

tido pon x cukop...
aku bangun pukul 6.30 ..tu pon sbb kak yong(sepupu) aku kejut...
abis2 solat aku melihat pemandangan di luar ...
agak seronok bila nampak KLCC betul2 dpn aku..
haha...
then..pergi solat jumaat kat masjid khalid al walid..
selesa aku di masjid tuh..
khutbah dia ade slideshow....
ade aircond plak tuh....
petang tuh  plak,,,aku dan family aku pergi KLCC..
pergi berjalan jalan je...sbb hujan tibe2 je lebat...
so...BERJALAN JALAN AJE...
letih kot...btw seronok...
malam tuh pergi rumah pak jang aku kat setiawangsa..
lame x jumpa...
aku dijamu makan mlm...sedap ooo...bertambah tambah aku....
then balik semula rumah mak cik aku untuk tido...

sabtu 3.12.2011

macam biasa bangun pagi...then uruskan diri...
sarapan pagi nie pon sedap jugak...
then aku dan family aku serta family pak long aku pergi "jalan"
kami pergi museum kesenian islam malaysia...
macam2 ada kat situ...
petang plak ... kami pergi SOGO...
mahal barang kat situ...so tengok2 je la..
haha...safe cost...
malam tuh aku dan family aku tido kat rumah pak jang aku...
ade konsert AF kat situ...bising+memekak jer...

ahad 4.12.2011

hari aku pulang....
selamat sampai di rumah pada pukul 6.30 petang...

thats all from me...

aku sertakan beberapa gambar sepanjang aku di sana...









No comments:

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-