hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Thursday, December 15, 2011

happy time with friends

haha..seronok nya aku hari nie...lepas dapat jumpa kawan2 lame smalam...
hari dapat jumpa lagi...
pukul 9 pagi kami berkumpul di padang untuk main bola...
first sekali..kami main sepak2...ala..'warming up'...
sepak punya sepak...bola pun termasuk longkang..
haha terpaksa la ambil..aku la kene pergi ambil ..
then..
kami bahagi kumpulan...

'lat ta li lat..tali tamplom'

akhirnya dapatlah dua kumpulan..

:::kumpulan MRSM:::
-anwar- MRSM Transkrian
-afnan- MRSM Grik
-azam- MRSM Lenggong
-irfan- MRSM Lenggong

:::kumpulan campuran:::
-azib- MRSM Grik
-luqman- SMKA Kerian
-nabil- SMK BJ
-naufal- IZUDIN

keeper khas kami-
-zulhakim- SERATAS

agak best perlawanan tuh..
semua semakin hebat..haha..
perlawanan yang sangat sengit itu berakhir dengan keputusan...9-7
MRSM MENANG....CAMPURAN KALAH..
hahaha..menang besar...

lepas habis main..kami rehat kat bawah pokok..tapi kat atas jalan lah..
semua orang berkongsi cerita masing2..
cerita pasal pengetua diorang....aktiviti2 diorang kat skolah diorang..
dan cerita pasal kat skolah rendah..haha..semua tergelak terbahak bahak..
best gila ar...dah lama aku x gelak besar ngan diorang..

pastu kami pergi lepak kat sungai...
kat bukit jana..
mula2 cadang nak rendam kaki ja..pastu diorang ajak mandi plak..
aduss...ape la diorang ni..cakap mcm keling...
pastu aku pon call mak aku..nak mintak izin..
tapi..mak aku x kasi...so aku pon rendam kaki ja..
azib ngan irfan ja mandi..
aku, afnan,luqman dan hakim, just tengok diorang sambil rendam kaki ja..
haha..

No comments:

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-