hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Tuesday, January 3, 2012

study time...goodbye everyone


assalamualaikum...
hari ni aku dah kene daftar masok maktab aku....
skarang aku dah f4...taon depan f5...
so ...aku kene struggle up dah....
jarang on9 sudah semestinya....sebab aku dok kat asrama...
korang jangan lupa aku plak lepas nie...
"jangan notty2 ye...blajar rajin2...jangan gatal2....focus on ur study..."
and the most important...."please dont forget me".....
akhir kata ....ingin ku sampaikan satu rangkap pantun khas untuk korang semua...

muhammad anwar indah namanya,
baik sopan serta tampan,
kini sudah tiba masanya,
selamat tinggal aku ucapkan.


No comments:

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-