hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Saturday, December 31, 2011

last entry in 2011

assalamualaikum dan salam 1 malaysia..

semua orang tahu esok sudah masok tahun baru...
hari ini merupakan hari terakhir bagi tahun 2011...
tahun nie mesti semua orang mempunyai pengalaman dan kenangan yang menarik+duka+sedih+gembira+heppy+sad+best+xbest....

pada tahun ni..aku menjadi f3..
tahun yang sangat mencabar bagi aku kerana menghadapi peperiksaan yang besar iaitu PMR..
walaubagaimanapun...aku bersyukur kerana berjaya dengan cemerlang+gemilang+terbilang...haha

pada tahun ni jugak ...banyak kenangan yang aku dapat...
aku dapat pergi menyertai WAJADIRI silat cekak ustaz hanafi...aku hepy walaupun x menang pape...
aku dapat pergi menyertai SUPER MRSM zon utara...happy jugak+sedih sebab hampir2 nak menang..klu menang aku ngan kawan2 aku dapat pergi SUPER peringkat kebangsaan..
aku dapat menghadiri TERENGGANU INTERNATIONAL SCOUT JAMBOREE..
kat jambori tuh aku dapat ramai kawan...kawan dari luar negara pon ade..tapi aku x contact diorang pon..hehe
aku dapat kawan baru yang special bagi aku...die orang terengganu...muda setahun dari aku..tapi tinggi dah agak nak sama walaupun aku tinggi lagi..haha

pengalaman yang adventure pon penah aku lalui bersama-sama kawan2 aku di MRSM Transkrian..
aku gelar waktu tuh."ZAMAN DARURAT"..kerana penceroboh masok asrama perempuan...
waktu tuh tinggal f3 jer kat situ...so bdk lelaki terpaksa menjadi HERO ...
kami berbekalkan senjata masing2(kayu hoki,kayu panjang,besi) buat kawalan malam di sekitar asrama puteri..
ade yang x tido pon...yang tido pon cume tido kat luar asrama je..sebab nak berjaga-jaga...
pengalaman tuh tidak akan aku lupe...

aku jugak penah sediyh waktu tahun ni...
aku sedih sebab aku telah melukakan hati cikgu yang sangat aku sayangi....
aku menangis sangat2 waktu tuh...aku merayu-rayu minta maaf kat cikgu tuh...
sebab cikgu tuh aku dah anggap macam ibu aku...i love u teacher..u r the best teacher in my life..
alhamdulillah ...dengan berkat cikgu tuh...aku telah dapat menjawab soalan PMR subjek yang dia ajar...aku  dapat markah 100% in GEOGRAFI PMR...haha...

satu rahsia yang aku nak kongsi....from ayah aku sendiri..
"kalau kita rapat dengan cikgu2 dan menjaga hati mereka...kita akan mendapat berkat ilmu yang die ajar dan kita akan mudah memahami ilmu yang die ajar..."
kalau korang x pandai mana pon....kalau korang sentiasa menjaga hati cikgu korang...insya Allah...korang akan berjaya .....

No comments:

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-