hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Wednesday, November 30, 2011

"today"

akhirnye..boley jugak aku nak post something kat sini..
dah banyak kali try asyik x dapat..skarang baru dapat..
haha...today ..aku ajar kwn aku add math...
xtau la die faham atau tidak...btw..aku dah buat yang terbaik..
harap2 die faham la...
today jugak..aku tolong edit blog ainis skit2..
aku letak music player ..lagu train- hey soul sister
xtahu la die ske atau tidak...
dah  penat aku cari lagu tuh dan lagu2 yang die ske...
semua nye x bley nak buka...last skali bru aku dapat cari lagu tuh..
haha... lame la jugak buat bnde tuh....
" klu awak x ske ..sy x kesah pown...sorry bnyk2"
btw..." aku memang suke tolong orang"
"im happy to it"..."i will help all of you as i can"

No comments:

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-