hi

welcome to my blog...have a nice look...and dont forget to follow....

Tuesday, November 29, 2011

kisah hari ini....

hhmm..
sebenarnya aku xtau nak citer ape...
haha..
nak citer pasal petang tadi la..
aku dan ainis serta dania....
masing2 sibuk dengan blog sendiri...
aku minta tolong dania kemaskan blog nie...
skarang dah pon nampak teratur...
then..aku pulak tolong ainis edit skit2 die punye blog..
klu edit banyak karang....takot die marah pulak...haha
kalau dah dapat permission baru aku edit banyak2..haha

2 comments:

Unknown said...

bagus betu budak2 ni bekerjasama....
hehehehehehe




tips: pop up window for comments, disable word verification

Unknown said...

haha,,tq

happy

happy

jamboree

jamboree
-bersama kontijen lain-

bersukaria di pantai ..waktu petang...

jamboree terengganu international 2011

jamboree terengganu international 2011
bergembira bersama sama di pantai sehari sebelum pulang..

di pasar payang

di pasar payang
-muadz-syed aiman-syafiq-anwar-azam-akmal-fahim-